Saturday, April 2, 2016

Hantaran.


Biasalah baru2 ni kan heboh hastag #15k kan :p
Xnak la cerita2 pasal video tu,cukup jadikan pengajaran je.Kesian lak aku tengok pengantin perempuan tu sampai ke mudah.my muka dia kena lelong ..huhu

Aku ada bagi mak aku tengok video tu.
Mak aku mengomen2 lak jugak.
Lepastu saja2 tanya berapa agak2 berapa hantaran kalau aku kahwin nanti(kalau ada jodoh luls)


"Entah xnak letak,bab2 ni kau tanya nenek kau je"
Tercengang aku.haha
Apsal tanya nenek pulak.


Mak aku pun explain yang dia kurang arif sangat adat2 Melayu ni.Mak aku ni iban bidayuh.Dia selalu tanya2 nenek belah ayah aku bab2 adat ni.

Pastu mak aku tambah.
"Buat apa mahal2,membazir,mak dulu sain borang je."
yelah mak,dia  dulu terus nikah kat Jabtan Islam Sarawak je memanglah sain je ahaha..
terus dia tunjuk pic kawen.

Ha..
daddy turns into the Hulk(shaking)

dulu2 femes pose tido ni jangan tatau

finally a better picture haha
pelamin pun kat Jabatan Islam punya dorang pinjam,termasuk shawl kat kepala mak aku tu. xD

orang dulu2 senang je kawen2 ni kan,hantaran ciput pun pastu kekal bahagia sampai hujung hayat..
Semoga "kita2"yang bujang ni dipermudahkan kahwin nanti.hee ~


Take care.

p/s:hai encik jodoh,adakah awak tengah membaca?mak kirim salam.





4 comments:

  1. hihihi mun dolok kali senang jak nak kawen. mun kinek nang demand berabis manusia. phew.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aok bena kata ktk ya :)

      Delete