Wednesday, March 2, 2016

5 Things I Hate Most!

Assalamualaikum dan haii!

Firstly,thanks kepada blogger Fatin Liyana sebab sudi tag blog ni :3


1)BusyBody
Busy body dengan caring berlainan.Busy body ni lebih kepada hal remeh temeh pun dia nak amek tahu.Rasa xselesa.Orang busy body ni dia x reti duduk diam walaupun dah kena marah,sindir.Siap pasang mata2 semata2 nak tahu pasal kita kadang2.

2)Nak beli barang yang aku betul2 minat,tiba2 duit xcukup/xda.
Maulah seminggu terbayang2 kat benda yang aku nak tu.Kena lah bersabarr dah dapat duit baru beli.Grr..

3)Dah pinjam duit,tapi x pandai bayar hutang.
Aku rasa semua orang xsuka kot yang ni.Hahahah.Bertabahlah.Ni orang yang bagi pinjam segan nak mintak bayar hutang tiap bulan.

4)Bila ada orang cakap badan kau dah naik/berisi/gemuk.
Ini mau stresss gila jadinya kan terutama perempuan.Hahaha.Perempuan mana yang suka orang cakap dia dah gemuk, u tell me :p 

5)Masalah tudung/shawl.
Ni boleh buat aku bad mood masam mencuka.Daripada excited nak keluar dating terus cancel.haha..Dah iron2 tudung bawal,pastu flat pulak muncung dia.Shawl lagi lah tengokk orang buat tutorial shawl kat youtube senang je dia lilit2 lawa je,skali try tengok dah macam ular sawa melilit kat kepala pulak.Geram!..haha

aku nak tag~

6 comments:

  1. sma laa bila tudungx jadi,sehariann xde mood sgt haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..haha..berjam2 atur tudung depan cermin..

      Delete
  2. thanks awak tag kita, nanti kita post entry tu ye *hugs*

    ReplyDelete
  3. "Dah pinjam duit,tapi x pandai bayar hutang." - ni spot on!

    ReplyDelete