Wednesday, May 14, 2014

Mei : Kurang Bernasib Baik


Wah lama aku menyepi kat blog ni..fuh2 banyak debu,sarang labah2..
Dah masuk bulan Mei dah (dah 14 Mei Fara oiiii!)..
Patutnya aku happy ye la bulan birthday aku kan..tapi end up macam2 jadi start awal bulan ni...

Ritu 30 ribulan April- aku kena tahan wad..haha..gara2 penyakit Asma aku tiba2 menyerang dan lebih teruk dari sebelum ni,dah jadi biru..dapatla merasa jadi pesakit kat hospital..sebelum ni kita je rawat pesakit,rasa janggal pulak..aku keluar wad 3 Mei..

6 Mei-birthday aku biasa2 jer.Dah tua,nafsu sambut kurang.
Esokknya pulak datuk aku pulak masuk wad.Kencing manis dia dah teruk :-/.

Pastu 11 Mei-Break up...Selalu kalau break2 ni kejap je dah baik kan..break2 hangat tahi ayam..Maybe kali ni tiada harapan lagi..but only God know..

14 Mei -Masih x bertegur,so aku rasa kena move on jugak to my new chapter.
Ntahla.Kureng bersemangat betul aku bulan ni.. =_=...entri ni pun aku taip dengan mata terbuka separuh je..

Anyway thanks pada kawan2 yang sudi singgah and klik2 tabung..nanti aku klik2 balik n lawat blog korang !




5 comments:

  1. heeh.. happy birthday!! even dah lewatt.. xsalah kann.

    life must be go on!

    ReplyDelete
  2. be strong, dear. jaga kesihatan leklok :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum, 1st time singgah ni lepas baca info pasal awk kat blog cik Momoy.. betol lah kata momoy awak sgt comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam..yeke ..haha..thanks komen,bru bc blog momoy td..nnti kita singgah blog awk..:)

      Delete
  4. be strong deng..Allah merancang sesuatu yg indah buat ktk ya..anyway happy bday wpn dh terlambat.. :)

    ReplyDelete