Sunday, March 24, 2013

Review: Foundation Cosmoderm



Selamat Berhujung Minggu U ols,

Aku bukanlah pengemar foundation sebelum ni..aku lebih suka pakai krim BB  biasa je..but lepas kazen aku perkenalkan satu produk ni aku teruja pula.yela kulit dia pun cantik,flawless,glowing serta merta lepas pakai foundation tu..so aku pun pergi farmasi Guardian and grab one...tadaaaaaaa!!


Perfect Sunscreen + Flawless Foundation Cosmoderm!!!!!! SPF 35 PA+++
First reason untuk suka benda ni is: dia guna bahan2 natural,xda bahan kimia yg merosakkan kulit.
Second reason is : dia light,pakai dari pagi sampai malam pun kulit masih segar,kalau berpeluh pun x capuk nampak,pakai sikit je pun dah glowing2 kulit.
Third reason is : dia ada Vitamin E,vitamin E sangat2 bagus untuk kulit ya kawan2..
Forth reason is : AFFORDABLE!!!..harga barangan Cosmoderm ni semua harga mampu milik..jangan risau.
Sebab akhir sekali : HALAL. :)

klik untuk tumbesaran



Dia datang dengan 5 kod warna tone kulit..

Yang nude tu sesuai bagi sesiapa yg nak muka nampak natural and sesuai sangat untuk lelaki sebab dia kosong xda warna..kulit jangan lupa protect bila kuar rumah biarpun kamu jenis xsuka bermakeup ..aku pakai kod 03(natural beige) ..sangat jatuh cinta dengan dia..:3















No comments:

Post a Comment