Tuesday, April 15, 2014

Posisi Selamat Ketika Tidur



aku kalau time tidur kalau boleh tangan atau kaki atau kepala mesti tak terjuntai dari area katil.Sebabnya selalu terimagine something mengaru2 tapak tangan or kaki aku =_=..tak pasti la halusinasi ke,imaginasi ke..kita xnampak kan..so selalu nya aku pilih posisi sebelah kiri gmbar kat ats ni...hahah

Kadang2 terlampau rasa paranormal sgt,sorok kaki tgn dalam selimut,kepala tutup dengan bantal,hidung je xtutup..hahaha...konon paling selamat la kan..tapi kadang2 terlebih lasak tidor..lintang pukang gak tido..habis terjuntai cecah lantai kaki...siapa sama macam gmbr atas ni time tidor? :p

jangan lupa doa..goodnight!!!




3 comments:

  1. eh yaka?kmk jenis xlasak gilak kot tdo..sigek posisi jak..haha..

    ReplyDelete
  2. masa kmk d hostel zaman study dlok camya.. hehe.. knk tok dh xda gik..

    ReplyDelete
  3. hi,singgah follow awak :)

    ReplyDelete