Monday, April 7, 2014

Jom Rembat Hadiah Comel2 Dari Momoy

Firstly..haha..ni FIRST time aku join giveaway contest..(tepuk tangan sikit bagi sokongan)..
Ni nak mencuba nasib la ni..
Giveaway yang ni adalah dari blogger Momoy ..okay lets begin~



2 perkara yang aku suka tentang blog dia  :
♥Blogger blog ni friendly sangat,boleh tengok part dia mengomen kat blog aku,aku rasa macam kawan lama dia pulak..hehe
♥Blog dia banyak entri mengenai review produk kecantikan so disebabkan aku suka benda2 berkaitan kecantikan,aku selalu  rujuk blog dia.

2 perkara yang aku x suka pulak tentang blog dia :
-blog archive tu kat bawah sekali,kalau boleh letak atas sikit senang nak godek2 baca entry lame,xyah kena scroll2 sangat :p
-entri baru lambat sikit..maybe sebab dia bz sgt..aku paham..kalau boleh bila da free post banyak2 eh sis Momoy,walaupun entri pendek :3..

Tag:
ALS
Niesa

Okay...sesiapa nak join giveaway ni boleh join di second giveaway by momoy :)



2 comments:

  1. makseh tag!inShaAllah mek join mun berkesempatan k..gudluck deng!

    ReplyDelete
  2. semoga Allah kurniakan rezeki untuk awak :)

    ReplyDelete