Tuesday, January 20, 2015

Kampung Kamek Banjir.

weeeewoooot~

Entri kedua aku hari ni.Balas dendam sebab lama xupdate entry hari tu.Seperti mana korang tengok kat berita tv,suratkhabar or FB,Sarawak tengah banjir sekarang ni lepas hujan asyik turun xberhenti.Area hometown aku Serian pun terjejas sekali,termasuk area kampung aku Kampung Pichin,Tebakang.Kazen aku yang pos beberapa pic area kampung.


ni area longhouse/homestay kampung aku

jalan area kampung


harap hujan berhenti cepat dan air surut.Walaupun rumah datuk aku ats bukit,tapi belakang rumah datuk aku ada air terjun,risau jugak melimpah ke rumah =.=' . PrayforSarawak.




3 comments:

  1. dah nait dah aek o. kat mukah tok alhamdulillah banjir kat sesetngah tempat jak. sidak pun banyak dah balit umah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aok sis..tp dah mula surut aritok..:)..

      Delete
  2. insyaAllah tak lama lagi redalah banjir tu..mudah-mudahan semuanya OK

    ReplyDelete