Friday, January 1, 2016

Tahun 2016.



Selamat menyambut tahun baru 2016 u guys !!!
Semoga dengan tahun baru ni kita dapat manfaatkan 365 peluang baru untuk perbaiki diri :)
Wishlist?Harapan?

sikit je.

1-Mulakan kehidupan baru dengan semangat baru(2015 banyak meninggalkan kesan negatif kpd aku)

2-Mengembirakan orang sekeliling.

3-Harapan-Malaysia aman dan rakyat bahagia dan tidak tertindas ...ehem...

4-Kurangkan melekat dengan gadget sebab aku leka sgt kadang2(susahhhh btll yg niii =_=)

5-Kurangkan membeli benda2 yang xpenting,rajinkan menyimpan wang.(kita tak tahu apa jadi akan datang kan,tahun 2015 pun dahh xstabil ekonomi kita,harap tahun 2016 ni ok lah)

6-kahwin kalau ada jodoh

sini hujan lebat,bunga api pn xberapa hidup..haha.tengok kat tv jelah.Happy new year!!!!

psstt: aku tau korang mesti ada yg wajib selitkan azam nak kurus tahun baru kan..haha..goodluck on that..


5 comments:

  1. selamat tahun baru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat tahun baru jgk :D

      Delete
  2. hepy nuyer.. semoga cepat temu jodoh..

    ReplyDelete
  3. happy new year! :D
    all the best in 2016 sis cantiks hehe

    ReplyDelete
  4. qila pun plan mcm kalau ada sesape ngorat terus ajk kahwin ekekeke eh #tetiba

    ReplyDelete