Thursday, January 9, 2014

Header Baru Lagi.


Selamat Malam Rakyat Malaysia..
Tengok header Fara..bertukar lagi.miahaha..
Asyik bertukar je.
Tapi kalau dulu asyik gambar kartun comel2(bajet kanak2 lagi),
Sekarang Fara da tukar nak jadi dewasa.
Gambar awan kaler pink2.
PINK wajib ada di header,walaupun cenonet pink nya..=..=
Jom nengok header2 wa yang dulu2:
shine bright like a diamond..what de heck..haha..tp aku bkn peminat Rihanna 

ni first header transparent yg berjaya aku buat..lol.kanak2 ribena

ni pakai kejap je

aku suka sangat header transparent awan ni,tp kejap je bosan

berbunga2 siap frame gambar..

header tadika..:D
yang lastest sebelum ditukar ..panda tu comel :D

banyak kartun2 kan..kelakar pulak bila tgk balik..haha..selebihnya lagi dah masuk recycle bin..
sekarang  ni tengok macam cantik je tgk header2 pemandangan yg cantik2..terus amek pic awan kaler pink tu..napa pilih awan warna pink tu sdgkan banyak pic awan putih yg lagi gebu,sebab Fara seorang yg berimaginasi tinggi (imaginasi yg baik je =..=),memang suka benda2 yg pelik camtu.Memang aku seorang yg pelik lalala~...Tengok berapa lama header baru ni boleh bertahan :3


8 comments:

  1. wahh..blog dah bertukar wajah...cantik header ktk..cute..

    ReplyDelete
  2. Cantik, beautiful, great! :D

    ReplyDelete
  3. Nice :) Kematangan menyerlah. Hihikk

    ReplyDelete
  4. yodehhh.. merah na awan ya.. hehe

    ReplyDelete